Tiktok, Pubg Mobile Top-Karan, Dünya Çapında En Çok İndirilen Uygulamalar Q3 2021: Sensör Kulesi

2 yıl önce

Tiktok ve Pubg Mobile, Sensor Tower'ın en son raporuna göre, 2021'in üçüncü çeyreğinde, her iki App Store ve Google Play Store'daki en yüksek kazanan uygulamalardır. Tiktok dünya çapında en çok parazitli uygulamasıyken, PUBG Dünya Çapında Oyun Kategorisinde Yüce'yi hüküm sürdü. Her iki uygulamanın da en çok indirilenleri kategorilerinde gördüğü bildirildi. Rapor, Tiktok uygulamasında tüketici harcamalarının yıllık% 41'i (YOY) büyüme yaşadığını söylüyor. Sensör Kulesi tarafından Tiktok Gelir Rakamları ayrıca Çin'de iOS'ta DoYin'i de içermektedir. Üçüncü çeyrekte, Pubg Mobile'daki tüketici harcamaları, yüzde 11'e yükseldi.

Tiktok ve Pubg Mobile, Sensor Tower'ın en son raporuna göre, 2021'in üçüncü çeyreğinde, her iki App Store ve Google Play Store'daki en yüksek kazanan uygulamalardır. Tiktok dünya çapında en çok parazitli uygulamasıyken, PUBG Dünya Çapında Oyun Kategorisinde Yüce'yi hüküm sürdü. Her iki uygulamanın da en çok indirilenleri kategorilerinde gördüğü bildirildi. Rapor, Tiktok uygulamasında tüketici harcamalarının yıllık% 41'i (YOY) büyüme yaşadığını söylüyor. Sensör Kulesi tarafından Tiktok Gelir Rakamları ayrıca Çin'de iOS'ta DoYin'i de içermektedir. Üçüncü çeyrekte, Pubg Mobile'daki tüketici harcamaları, yüzde 11'e yükseldi.

SENSÖR KUTUSU Q3 2021'deki uygulama harcamalarındaki en son raporu, uygulama içi satın alımlar, prim uygulamaları ve aboneliklerdeki genel tüketicinin, Apple'ın App Store'da ve Google Play'in yüzde 15,1'ini arttırdığını ortaya koydu. mağaza. Büyüme, tüketici harcamalarının yüzde 18,6'sını yüzde 18,6 artarak 12,1 milyar dolara (kabaca Rs. 89.674 crore) gören Google Play tarafından yönlendirildi. App Store'daki büyüme mütevazı olsa da, yüzde 13.2'de büyüyen 21,5 milyar dolar (kabaca Rs. 1.59.382 crores) daha yüksek tüketici harcamalarını gördü.

Bahsedildiği gibi, TIKTOK, SENSÖR KUTUSU VERİLERİNE GÖRÜNTÜLENDİRME S3'teki en yüksek kazançlı uygulamasıydı. Genel olarak, Manga Reader PiccoMa, geliri ile yüzde 130 yıl boyunca büyüyor, ardından tüketici harcamalarının yüzde 17'sini tırmanmayı gören YouTube'un ardından YouTube'u takip etti. Google One ve Disney +, sırasıyla dört ve beş numaralı en yüksek kazançlı uygulamaları yuvarladı. Her ne kadar Tiktok, genel olarak ve ayrıca App Store'da, Google One Google Play Store'daki en yüksek kazancıydı.

Sensör Kulesi, Tiktok'un Q3 2021'de dünya çapında en çok indirilen uygulaması olduğunu, ardından instagram, Facebook, Whatsapp ve Facebook Messenger olduğunu bildirdi. Tiktok son zamanlarda global olarak 3 milyar kurulum var, bunu yapmak için ilk Facebook dışı uygulaması oldu.

Mobil oyunlarda tüketici harcamaları tırmanmaya devam etti ve sensör kulesi PUBG MOBİL (barış için Çin yerelleştirme oyunu dahil) kategorideki en iyi noktayı aldı. Üçüncü çeyrekte, Pubg Mobile'daki tüketici harcamaları, yüzde 11'e yükseldi. Tencent'ın Kings ve Mihoyo'nun Smash Hot Genshin Etkisi, Q3 2021 için üst düzeydeki oyunlarda Pubg Mobile'ı takip etti. Sensör Kulesi, Niantic'in Pokémon GO ve Roblox Corp'ın Roublox'un ilk beşini tamamladı, Pokémon Gitti, tüketici harcamalarını görüyor ve Roblox, Q3 2020'ye kıyasla yüzde 9 büyüme yaşıyor.

Rapor, birinci sınıf mobil oyunların ilk kez yüklemelerinin, her iki mağazada% 35'ine göre yüzde 3,5 milyarda 13,6 milyar ila 13,6 milyarda kaldığını, Q3 2020'de 14,1 milyardan fazla düştüğünü söylüyor. Dünya çapında, Pubg'un üst düzeydeki mobil oyun olmasının yanı sıra Mobil ayrıca en çok indirilenleri gördü, ardından outfit7'nin yeni başlattığı, konuşmamýn angela 2. Sybo oyunları 'metro sörfçüleri, Tap2Play'in sayım ustaları ve Garena'nın Savaşı Royale Garena'nın ücretsiz ateşi dünya çapında en iyi beş en iyi beş oyununu yuvarladı.

Kaynak: Gadgets 360

More Posts