AB'deki Facebook Marketplace, İngiltere Antitröst Crosshairs Sınıflandırılmış reklam verilerini kullanımı

2 yıl önce

Avrupa Birliği ve İngiltere, Facebook'un Sınıflandırılmış Reklamlar işinde reklam verilerini kullandığını, iş modelini ağırlığın üstündeki iş modelini değiştirmeye zorlayabilecek probların kullanıldığını, Facebook'taki antitröst araştırmalarını başlattı.

Avrupa Birliği ve İngiltere, Facebook'un Sınıflandırılmış Reklamlar işinde reklam verilerini kullandığını, iş modelini ağırlığın üstündeki iş modelini değiştirmeye zorlayabilecek probların kullanıldığını, Facebook'taki antitröst araştırmalarını başlattı.

Avrupa Komisyonu ve İngiltere'nin rekabeti ve pazarları otoritesi, Facebook'un reklamverenlerden veri kullandığını kullanıp kullanmadığını araştırıyor.

Avrupa rekabet komisyoncusu Margrethe Vestager'ın ilk antitröst probunun dünyanın en büyük sosyal ağına açılması, en son mücadelesini ABD Teknik Giants'tan biriyle işaretler. AB probu, bir kişinin duruma aşina olduğunu doğruladı, 26 Mayıs'ta Reuters'a söyledi.

Vestager, Google alfabe birimi için para cezalarında 8 milyar Avro (kabaca Rs. 70.720 crores) daha fazla tokatladı ve aynı zamanda Amazon ve Apple'ı araştırıyor.

Vestager, Facebook'un Facebook'ta reklam veren Yakın 7 milyon firmanın en yakın verilerini yakınlaştıracak.

"Bu verilerin, Facebook'u Facebook'u, özellikle insanların her gün mal satın aldığı ve sattığı çevrimiçi sınıflandırılmış reklamlar sektöründe, özellikle de Facebook'un veri topladığı şirketlerle de rekabet ettiğini," dedi. . Vestager, "Günümüzün dijital ekonomisinde, veriler, rekabeti bozan şekillerde kullanılmamalı" dedi. İngiltere'nin rekabeti ve pazarları otoritesi, ağın sosyal medya veya dijital reklamcılıkta, veri toplama ve kullanımı yoluyla, ağın sosyal medyada veya dijital reklamcılığını kötüye kullanmasıyla ilgili olarak kendi soruşturmasını da açıkladı.

Facebook, hem AB hem de İngiltere soruşturmalarıyla tamamen işbirliği yapacağını söyledi. "Merit olmadan olduklarını göstermek için."

"Pazar ve buluşma insanları daha fazla seçenek sunuyor, her iki ürün de birçok büyük görevli olan oldukça rekabetçi bir ortamda faaliyet gösteriyor" dedi.

© Thomson Reuters 2021

Kaynak: Gadgets 360

More Posts