E-Ticaret işinde olanlar bilir bu öyle kolay bir mesele değildir elbette. Emek ister, güven ister, hızlı olmak ister. Ancak ondan da önemlisi bu alanda kaliteli işler yapmak istiyorsanız öncelikle uzmanlık ister. E-Ticaret sitesi yaparken öncelikle ne satacağımıza karar vermek gerekir. Ve satılacak olan ürün bulunduğunuz yere özgü bir takım üstünlükler barındırıyor ve lojistik anlamda da sorunlar çıkarmıyorsa yarın olmasa da ertesi gün kesinlikle kazanç getirecektir. Ancak ondan önemlisi ürünleri sergileyeceğiniz vitrinin kaliteli olması önemlidir. Vitrin konusuna gelince o tabi ki bizim alanımıza giriyor, yani e-ticaret sitesinin kurulumuna. Dilerseniz bir e-ticaret sitesinde dikkat edilecek hususları şöyle bir başlıklar halinde sıralayalım
Ürün Görselleri
Ürün görselleri bir veya birden fazla olabilir ancak resimlerin mutlaka beyaz arka plan da net çekilmiş olması gerekir. Müşteriler ilk olarak ürünü resmi ile kabulleneceklerdir
Ürün İçerikleri
Ürüne ait teknik özellikler, gramaj, kutulama gibi içeriklerin girişi mutlaka sağlanmalıdır ki ziyaretçiler kargoda ne gibi bir sürpriz ile karşılaşacaklarını bilmeleri gereklidir. İçerik kısmı aynı zamanda müşteriyi en heyecanlandıran kısımlardan birisidir. Öyle ki Samsung ve Apple gibi güvenirliğini kanıtlamış firmalar bile ürün tanıtımlarında bolca görsel ve açıklamalar yapmaktadır.
Mobil Uyumlu (Responsive) Web Teması
Günümüz itibariyle ziyaretçilerin %70-%80 oranındaki kısmı mobil aygıt kullanmaktadır. Bu durumda web temanızın mutlaka mobil uyumlu özelleştirilmiş bir tema olması elzemdir.
PWA Uygulaması
Günümüzde mobil kullanıcılar artık tarayıcıdan uygulamayı direkt kullanmaya yönelmektedir. Bunun farklı sebepleri vardır. Ancak öncelikli sebebi erişimin hızlı olmasıdır. Öyle ki web sitenizin tek tuşla erişilebilir bir uygulama gibi kurulabilen olması sitenize olan ziyareti gözle görülebilir miktarda artıracaktır.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşterilerinizin davranışlarını öğrenme sitenizi daha hızlı geliştirilebilir kılan en önemli özelliklerden biridir. Bunun için hangi ürünlerin daha sık alındığı hangi tarihlerde alındığı gibi hususlar istatistiklerle müşterilere sunulursa daha hızlı karar vermenizi sağlayacaktır.
Muhasebe
Artık sanal bir mağazanız var ancak bunda en önemli sorun yıllardır fiziksel mağazanız ile sanal mağazanız arasında ortak kullanacağınız bir muhasebe çözümünüzün olmamasıdır. E-Ticaret sisteminize entegre bir muhasebe programı işinizi harika bir şekilde çözebileceğini belirtmek isteriz.
Daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçerek sizi e-ticarete taşımak için sabırsızlanıyoruz.