Snapchat artık Hindistan'da 100 milyon aylık kullanıcıya sahip, Snap Co-Counter Duyurular

2 yıl önce

Snapchat, 100 milyon kullanıcılı kilometre taşı Hindistan'ı aylık olarak vurdu, Snap Co-Counter ve CEO Evan Spiegel, Çarşamba günü Hindistan 2021 Etkinliği'nde Sanal Snap. Santa Monica, California merkezli şirketi ayrıca, Hindistan merkezli etkinliğinin ikinci baskısının ikinci basımında yerel ortaklıklarını da ortaya koydu. Ayrıca, Net Yeni Reklamverenlerini 2020'de yüzde 70 arttığını iddia etti ve Snapchat'ta içerik oluşturan kullanıcılar için yeni para kazanma akışlarını tanıtıyor.

Snapchat, 100 milyon kullanıcılı kilometre taşı Hindistan'ı aylık olarak vurdu, Snap Co-Counter ve CEO Evan Spiegel, Çarşamba günü Hindistan 2021 Etkinliği'nde Sanal Snap. Santa Monica, California merkezli şirketi ayrıca, Hindistan merkezli etkinliğinin ikinci baskısının ikinci basımında yerel ortaklıklarını da ortaya koydu. Ayrıca, Net Yeni Reklamverenlerini 2020'de yüzde 70 arttığını iddia etti ve Snapchat'ta içerik oluşturan kullanıcılar için yeni para kazanma akışlarını tanıtıyor.

Yeni ortakları arasında Snap, e-ticaret için AR deneyimlerini geliştirmek için Flipkart ile birlikte çalıştığını açıkladı. Şirket, Flipkart'ın kamera vitrinde, çevrimiçi müşterilerin yeni ürünler için onları yerlerine neredeyse hiç karşılaşarak yeni ürünler için alışveriş yapmalarını sağlamak için üçüncü taraf geliştiriciler için esasen uçtan uca bir çözüm olan kamera kitini dağıtıyor.

Snap ayrıca, Hindistan'da bir başka büyük ortaklık olarak Zomato'yla bağını da açıkladı. Kullanıcıların restoran bilgilerine erişmesine ve gıda siparişlerini doğrudan Snapchat uygulamasındaki kişisel haritalarından geçirebilmelerine yardımcı olması amaçlanmaktadır.

Ek olarak, Snapchat kullanıcıları için Mumbai tabanlı çevrimiçi kozmetik şirketi şeker kozmetik ve güzellik markası MyGlamm'u Ar alışveriş beta programına getirerek sanal denemeler sunmaktadır.

"Hint topluluğu için Snapchat deneyimini yerelleştirmek için önemli yatırımlar yaptık. SPIEGEL, hazırlanmış bir ifadede, kültürel olarak ilgili içerik ve yaratıcı yerel yaratıcı toplulukları geliştirdik ve yerel ürünlere, pazarlama girişimlerine ve dil desteğine yatırım yaptık "dedi.

Yerel ortaklıkların yanı sıra, Snapchat'ı genişletmek için çeşitli Android Orijinal Ekipman Üreticileri (OEM'ler) ile çalışır.

Snap'ta Uluslararası Pazarlar Müdürü Nana Murugesan, Gadget'ların 360'ı, Şirket'in OEM stratejisinin iki farklı parçaya sahip olduğu sanal bir röportajda söyledi. "Snapchat OEM stratejisi ve diğeri Snapchat OEM stratejisi olan bir şey olan şeydir." Dedi.

Snapchat stratejisini kullanarak, uygulamanın dağılımını artırıyor. Şirket, önceden kurulmuş Snapchat uygulamasına sahip olan Hindistan'da 100 milyondan fazla cihaz olduğunu söyledi.

Bununla birlikte, Snap ayrıca, uygulamanın doğal olarak sunduğu ancak tam teşekküllü varlığını gerektirmeden AR deneyimlerini teslim etmeyi amaçlayan Snapchat OEM stratejisini kullanarak ülkede daha derine binmeye çalışıyor.

Samsung, Snapchat'ın AR deneyimlerini yerli kamera uygulamasıyla dağıtmak için erken akıllı telefon yapımcılarından biriydi. Bununla birlikte, Snap yanında yaklaşan jiophone ile bu deneyimi genişletiyor.

"Google ile birlikte ortaklığımızda bir jiophone bakarsanız, bir jiophone açtığınızda ve kamerayı açtığınızda, Snapchat bile orada değil, bir sonraki kamerayı açtığınızda Snapchat lensleri kameranın içinde olacaktır. Murugesan, Snapchat lenslerimizin yerli kamera entegrasyonu gibi, "dedi Gadgets 360.

AR ile birlikte, Hindistan'da, Bitmoji adında özel uygulama aracılığıyla gelen eşsiz emoji deneyimleri için Hindistan'da kullanıcının dikkatini alıyor. Şirket, Hindistan'ın Bitmoji uygulaması için en büyük ikinci ve en hızlı büyüyen pazar olduğunu iddia etti. Bununla birlikte, talebi haklı çıkarmak için kesin sayılar sağlamadı.

Snap ayrıca, ülkedeki topluluğunun büyüdüğünü, 2020'den bu yana 300 yapışan yıldızlarla büyüdüğünü iddia etmiştir. Snap YILDIZLARI, Şirket tarafından kendi takdirine bağlı olarak doğrulanan Snapchat kullanıcılarıdır.

Hindistan'da yapış yıldız olarak seçilen kullanıcılar şimdi, hayranlarından Hikayelerinden 'hediyeler alarak' hediyeler alarak 'hediye' olarak adlandırılan bir özelliğe erişim sağlanmıştır. Bu, bu yılın başlarında başlatılan yaratıcı pazarına ek olarak olacaktır ve yakında Yıldızlardaki Yıldızlardaki Yıldızların yakında, markaların markalı içerik üretmeleri için onları ödemek için aktif yaratıcılarla doğrudan bağlantı kuracağı.

Geçen yıl, Snapchat, kullanıcıların kısa video içeriğini paylaşmalarını sağlayan bir özelliği tanıttı - tıpkı Tiktok, Instagram Reels ve YouTube Şortları gibi. Bu özellik, bu yıl Mart ayında Hindistan'a girdi ve lansmanından bu yana, Şirket günlük spotlight hikayesi görünümünün dört katına çıktığını iddia etti.

Snap, şimdiye kadar 75 yerel festival için AR lensleri yarattı ve çeşitli Hint şehirlerinde 350'den fazla hiperlokal jeofilayı getirdi. Aynı zamanda Ağustos ayında AR özelliğini yeni Delhi'nin Hindistan Kapısı'na getirdi - bu deneyimi Agra'nın Taj Mahal ve Mumbai'nin Hindistan ağ geçidine getirdikten sonra. Ayrıca, şirketin ülkedeki 5.000'den fazla öğrenciyi öğretmek için lens stüdyosu atölyeleri yaptığını iddia ediyor.

Son birkaç yıl boyunca büyümek için daha fazla yer, Hindistan'ı kilit potansiyel pazarlarından biri olarak değerlendirmeye başladı. Şirket, yerel ofisini 2019 yılında Mumbai'de kurdu ve o zamandan beri Snapchat uygulaması için dil desteği ve yerelleştirme çabalarını genişletti. Bununla birlikte, çok sayıda yerel içerik yaratıcısı, henüz aktif eklentilerin listesine katılmak içindir.

"Hindistan'da bizim için bir sürü tavan var olduğuna inanıyoruz. Ve bence bu sadece başlangıcı. Platformda daha fazla arkadaş ve aile kazandıkça, insanlar onları getirirken ve insanlar görsel olarak iletişim kurar ve kutlarken, momentumumuz için çok, çok yükselişiyiz, "dedi.

Snapchat, 2020'nin dördüncü çeyreğinde 60 milyon tüketicinin önceki dönüm noktasını geçtikten birkaç ay sonra Hindistan'da yüzde 66'nın üzerinde büyümeye işaret etti. Ancak 100 milyon ulaşmak hala Facebook'larda mevcut olan 180 milyondan fazla kullanıcının arkasında. Ülkede, Statista'da bulunan verilere göre.

Hindistan'ın Snap için kârlı bir pazar olup olmadığına bakıldığında, Murugesan, Gadget'lar 360'a şirketin şu anda hiper büyüme olan piyasa geliştirmesinin ikinci aşamasında olduğunu söyledi. Yine de karlılık bölümünü açıkça onaylamadı.

"Bu aşamada, odak noktası büyüme ve katılımla ilgili, alaka düzeyi, gerçekten artırılmış gerçeklik, otantik insan bağlantıları ve iletişim söz konusu olduğunda gerçekten bir seçim platformu olduğundan emin olmak ve gerçekten buna odaklanmak ve Bu hiper büyümeyi sürebilir ve gerçekten de o kadar hiper büyümeye odaklandığım gibi odaklanabiliyoruz. Bu yüzden Hindistan'da sahip olduğumuz odak. "Dedi.

Kaynak: Gadgets 360

More Posts