Warner Bros. Discovery, Discovery Warnermedia Birleşmesinin Yeni İsmi

2 yıl önce

Warner Bros. Discovery, keşif ve Warnermedia, Discovery Başkanı ve CEO David Zaslav'ın önerdiği birleşme, Warner Bros. Discovery'nin gelecekteki CEO'su olarak belirlendi. Bu, ünlü stüdyoları, DC, HBO, Arkadaşlar, Harry Potter, Matrix ve Halkaların Efendisi, Halkaların Efendisi'nden, SquareLight'ta yapacak. Warnermedia olarak kurulan Warnermedia ayrıca zaman garniteni ve kısaca, AOL Time Warner adları ile de gitti. Keşif, 2018 yılına kadar keşif iletişimi olarak biliniyordu. Yeni isim ve logo, Malta Falcon'tan bir diyaloğun parçası olan "hayallerin yapıldığı şeyler" sloganıyla geliyor.

Warner Bros. Discovery, keşif ve Warnermedia, Discovery Başkanı ve CEO David Zaslav'ın önerdiği birleşme, Warner Bros. Discovery'nin gelecekteki CEO'su olarak belirlendi. Bu, ünlü stüdyoları, DC, HBO, Arkadaşlar, Harry Potter, Matrix ve Halkaların Efendisi, Halkaların Efendisi'nden, SquareLight'ta yapacak. Warnermedia olarak kurulan Warnermedia ayrıca zaman garniteni ve kısaca, AOL Time Warner adları ile de gitti. Keşif, 2018 yılına kadar keşif iletişimi olarak biliniyordu. Yeni isim ve logo, Malta Falcon'tan bir diyaloğun parçası olan "hayallerin yapıldığı şeyler" sloganıyla geliyor.

Hazırlanan bir açıklamada, Zaslav şunları söyledi: "Warner Bros. Discovery, dünyadaki hikayeleri anlatmak için en yenilikçi, heyecan verici ve eğlenceli bir yer olmayı hedefleyecek - şirketin neyle ilgili olacak. Yeni şirketin adını seviyoruz, çünkü Warner Bros. 'nin birleşimini temsil ediyor. Efsanevi yüz yıllık yaratıcı, otantik hikaye anlatımı ve hayata en şaşırtıcı hikayeleri elde etmek için cesur risk almak, keşiflerin her zaman bütünlük, inovasyon ve ilham için her zaman parlak bir şekilde duran global markasıyla. Warner Bros. keşfi ailesini oluşturacak çok fazla harika, yaratıcı ve gazetecilik kültürü var. Dünyanın herhangi bir türde ve herhangi bir platformda büyük, önemli ve etkisiz hikayeler anlatması için en iyi ve en heyecan verici yer olacağına inanıyoruz. Film, televizyon ve akarsu. "

Discovery ve Warnermedia'nın önerdiği birleşme, Mayıs ayında, mevcut Warnermedia sahibi AT & T, eğlence işinden sadece üç yıl sonra, buna katılmak için çok fazla acı çektikten kurtuldu. AT & T, ABD'deki 5G ve telekomünikasyon artışına daha fazla odaklandığı söylenir ve Warnermedia SATIŞI, daha fazla nakit akışına sahip olmasını sağlar. Warner Bros. Discovery için, bu, dünyanın en büyük eğlence şirketlerinden biri, HBO, Warner Bros., Discovery, DC, CNN, WB oyunları, Turner Sports gibi markalardan yaklaşık 200.000 saatlik bir kütüphane ile, Çizgi Film Ağı, HGTV, Gıda Ağı, TNT, TBS, Turner Klasik Filmler, Büyücü Dünya, Yetişkin Yüzme, Eurosport, Manolya, TLC, Hayvan Gezegeni ve ID Diğerleri arasında.

Birlikte, Warner Bros. Discovery, yıllık içeriğe 20 milyar dolar (yaklaşık 1.46.425 crores) harcayacak, Netflix ve Disney'in harcamalarından daha fazla, Zaslav daha önce not edildi. Ancak bu birleşmenin akış operasyonlarını nasıl etkileyebileceği yine de net değildir - Warnermedia, HBO MAX, Keşif + Keşife Sahiptir. İkincisi Hindistan'da mevcut olsa da, Warnermedia hbbo max için Hindistan'a özgü piyasaya sürülme planları hakkında henüz konuşma yapmadı. Belki de Warner Bros'u bir kez değişecek. Keşif 2022 yılının ortalarında şekilleniyor. Ne de olsa, Zaslav, Warner Bros.'in küresel olarak 400 milyon akan aboneye ulaşması için keşif.

Orbital, Gadgets 360 Podcast, bu hafta çift faturası var: OnePlus 9 Serisi ve Adalet Ligi Snyder Kesimi (25: 32'de başlıyor). Orbital, Apple Podcast'lerde, Google Podcast'lerde, Spotify ve Podcast'lerinizi aldığınız her yerde mevcuttur.

Kaynak: Gadgets 360

More Posts